Gult är fult!

För ett tag sedan fotograferade jag min stallkompis och hennes häst Diamant. Har inte hunnit göra alla bilderna förrns nu så tänkte dela med mig lite av den vita hästen bland de gula löven. Gult är visst inte alltid fult! I övrigt har jag för dagen inte så mycket att blogga om då hästfronten står stilla fram tills att jag kunnat flytta min häst så både hon och jag kan trivas och må bra tillsammans. Men det sker i helgen och efter det lovar jag både bilder och inlägg på och om min fux!
 
 
 
 
 
 
Hoppas hur som helst att ni hade en lugn och skön måndag och att er tisdag inte varit lika regnig som min! Liten och väldigt arg nakenfis hälsar han där uppe att det kan sluta vara så blött, han tycker inte om att vara blöt om tassarna! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0