Borta bra men hemma bäst, även om man inte kan ringa.

Howdy! Är nu hemma efter en superkul helg i Stockholm hos Linn och henns familj. I Vita Huset är allt galet, upp och ner och överallt finns två och fyrbenta. Tror att både jag och Crash uppskattade att komma iväg ett litet tag trots att jag tappade bort min älskade iPhone och nu snällt får vänta tills polisrapport och annat jox har dykt upp i mitt hem så jag kan få en ny... Crash har förresten vuxit upp och blivit en stor fin hund. Hela 9 månader faktiskt. Fast Crash tycker inte att han är stor utan fortfarande jätteliten för det är läskigt att bli ensam utan mamma och nya hundkompisar kanske äter honom. Fast ibland glömmer han det där och är stor och busig ändå, speciellt när han hittar på sattyg i mitt rum och hämtar små skruvmejslar, bh:ar, gerbilernas bananchips eller nått annat kul man kan tugga på och därför har hans smeknamn blivit "Skräpet"  så ni inte blir förvirrade om det finns i någon mening :]
 
När vi var i Vita Huset passade jag och Felicia på att ta lite bilder på Crash och hans syster Snö. Mamma Saga och faster Luna var med på ett hörn de också och här kommer lite fina bilder jag tjyvat av Felicia. 
 
 
Jean Dark Crash! Boom! Bang! - 9 månader
Är han inte världens finaste? <3
 
 
 
Jean Dark Crash! Boom! Bang! - 9 månader
Tungan rätt i mun, eller hur var det Skräpet?
 
 
 
Jean Dark Crash! Boom! Bang! & Sun-Hee's I'm A Marionette 
Crash och mamma Saga i matchande overaller, syns ju vem Crash är son till Iallafall ;]
 
 
 
Jean Dark Crash! Boom! Bang! 
Sun-hee's I'm a Marionette
 Jean Dark Lady In Red 
Jean Dark Chiquitita
Crash, mamma Saga, faster Luna och syster Snö. En fin skara med världens trevligaste hundar <3
 
 
 Minns ni den här bilden? Dessa är de första bilderna som tagits på Cras och de första bilderna jag såg på honom, Min lilla prins <3
 
Och stor har han minsann blivit! Saknar min pyttebaby <3
 
Ska inte tråka ut er med fler hundbilder idag, det är ju en dag imorgon också ellerhur? ;] Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! 
 
 



Kommentarer
Dannielle

Hej!
Jag undrar om det är okej att jag lånar den ljuvliga bilden på dom 4 CCD till en bildlänk till dig på min blogg?

Svar: Det tror jag väl ska gå bra, Skriv dock att Felicia W Lemmeke har fotat bilden och länka till vår blogg så är det okay :)
Szimone & Linn

2013-10-25 @ 11:35:27
URL: http://rexmatte.vimeddjur.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0