En släkting till familjen

När jag så tidigare bläddrade runt bland alla dessa saddlebred hästar, så snubblade jag över en bild som jag känner igen. Jag sökte bara på "American saddlebred" på google. En av bilderna som dök upp var dessa:
 
 
Någon som känner igen hästen? Jag blir förvånad varje gång folk inte känner igen bilden, för det känns som om det är den enda bilden jag har sett sedan jag började använda google!
Hur som helst, så fick jag reda på en rolig sak när vi hälsade på våra blivande små hästar i Danmark, alltså när vi tittade på Juliet och Florida, så visade det sig att Juliets farfar är hästen på bilden!! Boones Little Buckaroo heter han, är 30½ inches hög, född 1978 och avled tyvärr 2011. Ingen dålig ålder må jag säga! Ingen dålig häst över huvud taget! Han har många fina avkommor och barnbarn efter sig :)
Lägger in några fler bilder på vår fina "släkting" som jag haffade från google, de första bilderna som dyker upp när man söker på hans namn.
 
 
 
 
 
Jag har minsann varit förtjust i honom sedan första gången jag såg honom! ^^


Kommentarer
Johanna B

(Chaldea)

FÖlens huvud ser inte kloka ut.:S

Svar: Vilka fölhuvuden? Den här herren är fullvuxen på bilderna :)Menar du amerikanska miniatyrhästföl i allmänhet?
/Linn
Szimone & Linn

2013-03-22 @ 14:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0