Den nya Jesus.

Var hälsade kära medmänniskor, jag är Jesus Jr som återuppstått från de döda! Ah eller kanske inte men hejsan hoppsan här är lilla jag igen! Linn är superduktig som uppdaterar och jag far mest runt som en flipperkula överallt. Jag har hämtat valp, kastrerat en av hästarna, skolan hit och dit och fram och tillbaka och upp och ner. Under påsklovet har jag bara varit hemma tre dagar så har inte haft något kul att uppdatera om alls och kände därför att jag inte tänker tjata på er i onödan. Ja tänka sig så nobel jag är ibland! :) Vill därför önska alla en Glad Påsk i efterskott, hoppas ni fick tonvis med äckligt påskäggsgodis.
 
 
 
Cadillac af Lindhaga
 
Cadillac har som jag skrev blivit kastrerad nu och jag har fått en häst som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva. Han har gått från livrädd till helt okej och är nu ganska gosig och framför allt supersnäll mot Yummie, det värmer mitt mammahjärta att stå och kika på mina fuxar när de äter sida vid sida. Men han har också lugnat ner sig allmänt och följer istället med ut i skogen och busar. När Linn var här för att kika på Blidfari så tog vi en kväll då det var fint väder och släpade ut mina små hovdjur ut i skogen så de fick röra lite på sig. Sedan fick de busa och hoppa över lite rishinder som jag slängde upp. I vanliga fall hade han varit jättenegativ och inte velat alls men han hoppade som aldrig förr och bjöd till och med på ett par små små bocksprång, det har aldrig skett innan. Han har inte ens kastat lite på huvudet.
 
 
 
You're Mine vd Groenkamp 
 
 
Yummie var också med, han fick Linn busa med och tja vad ska man säga om mitt lilla djur? Livsglad som alltid, skuttade runt som en tok och bockade åt alla håll och kanter. JÄTTEKUUUUL :D De har varit så trevliga på sistone, speciellt Yummie. Nu när han slipper ha en Caddy i hasorna som vill tugga av hans strupe så är allt plötsligt så sjukt kul. Är så glad att jag valde mina två små prinsar!
 

Jean Dark Crash! Boom! Bang!
 
Har ju ett annat litet monster också, ett monster som börjar bli ganska stor nu. Världens finaste monster för den delen också. Min lilla nakenhundsvalp Crash! Förstår inte att jag väntade så länge på att skaffa nakenhund.. Har kikat på dem länge, pluggat på om dem och mer eller mindre anfallit alla jag sett på stan. Men nu har jag min alldeles egna nakenfis och jag hade inte kunnat önska mig en bättre hund. Jättelyhörd, arbetsvillig och positivt till allt. Mitt liv är faktiskt ganska så väldigt okej just nu.
 
Hoppas ni andra har det lika fint :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0