CSN med koll

Här om dagen var jag tvungen att kontakta CSN. Så jag gjorde det, via datorn. När det var klart skulle jag vänta på ett brev, vilket jag skulle skriva på och sedan skicka tillbaka.
när brevet kom skrev jag på det och skickade. Därefter skulle jag få ett brev med ett beslut. När det äntligen kom, så var det fel. Det var samma brev som jag fick tidigare. Precis samma. Som jag redan skrivit på. 
Nu har jag skrivit på det igen. Ska sätta ett frimärke på det och skicka in. Igen. 
Imorgon ska jag ringa dom och fråga vad dom håller på med, vad som händer. Fick dom min underskrift?
vi får väl se. 
Nu är det brevpostning och bio med Peter som gäller. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0