Jättebra film!

Såg En oväntad vänskap (Intouchables på engelska) igår med Peter och pappa. Så sjukt bra film! Och det tyckte inte bara jag som gillar typ alla filmer. Peter är mest kräsen av oss alla. Om det inte sprutar blod, tarmar och huvuden överallt, då är filmen inte bra. Det måste hända saker hela tiden. Annars är filmen inte bra.
Men den här filmen, den var riktigt, riktigt, riktigt bra!! Peter, pappa och jag skrattade så vi grät ibland. Otroligt bra film, bästa jag sett på mycket länge!
Så det är ett hett tips till er som ska se någon film nu. Se den här, gärna ikväll, nu på direkten. Den är jättebra!
 
Den handlar om en man, Driss, som söker jobb. Eller egentligen söker han inte jobb, han går på intervjuer, får avslag och får på så vis bidrag. Men på något sätt tycker Phillippe om Driss sätt, och anställer honom på prov i en månad.
Hur det går, det får ni se själva ;)
Även om det är ganska förutsägbart vad som händer, så tycker jag ändå att man ska se den!! Jag tvingar er! ;) Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0